MMMMuffins

Jeg har altid været fortaler for muffins.. portions-størrelsekager som kan varieres i det uendelige 🙂 Især LiseLottes bananmuffins har jeg taget til mig og disse lækre blåbærmuffins men jeg har længe ledt efter de perfekte æblemuffins. Jeg har altid synes der manglede et eller andet ved de opskrifter jeg har afprøvet. Gider ikke rive æblerne og der skal helst kanel i rå mængder i, så jeg er lidt krævende.. troede jeg. Indtil jeg fandt den her: Krydrede æblemuffins En guds velsignelse af æblestykker, kanel og et sprødt kanelsukkerlåg til topping. Utroligt nemme at gå til og med en lækker smag af efterår med løfte om julestemning lige om hjørnet 🙂 Kan kun anbefale jer at prøve dem. Mmmmuffins

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til MMMMuffins

  1. Alice M siger:

    Og hvornår bliver man så lige inviteret på kage? Nå nå nå…
    😉
    Jeg har investeret i en muffins kogebog i sommers i USA. Måske du burde låne den mens du er på barsel?
    I øvrigt mangler du at ændre mit link i din blog-roll 😀

  2. Stine siger:

    Jeg kan kun Liselottes link til at virke – og nu drømmer jeg jo om krydrede æblemuffins :p
    God barsel 🙂

  3. Hanne siger:

    @alice: jeg mangler vist sådan generelt at opdatere min blog-roll.. ser på den en af dagene 🙂 og UUUH ja muffins-kage-bage-bogen vil jeg gerne låne! Jeg inviterer til kage når som helst du kommer forbi, jeg går jo bare herhjemme og hygger 😀
    @stine: UPS den skulle være rettet nu, tak for det og go’ bagelyst 🙂

  4. Alice M siger:

    Jamen hvad nu hvis jeg siger jeg skal til Hvide Sande Fredag d. 1. oktober? Giver du så en kop the til et par fredericia folk sådan hen på aftenen? Eller er det en dårlig dag?
    Jeg kan jo medbringe bog som bytte 😉

Skriv en kommentar