Stylist

Jeps så er det prøvet. Har i mange år drømt om at få en stylecoach, stylist,  personlig shopper – kald det hvad du vil –  med ud. Og i sidste uge gjorde jeg det. Forinden havde jeg ryddet ud i garderoben: alt jeg ikke havde haft på i mindst et år røg til genbrug. Tilbage var ca 25 stk tøj som min søde stylecoach Lisbeth hjalp mig med at få kædet sammen via 3 jakker/cardigans,  1 bluse, 1 par bukser,  2 kjoler og en nederdel. Fed fed oplevelse !

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Stylist

  1. Alice M siger:

    Det lyder dyyyyyrt! Men interessant. Jeg er bange for sådanne damer.

    • spiceshit siger:

      2000 for damen og 3500 for tøj – har til gengæld ikke købt tøj i næsten 2 år og har sparet sammen siden jeg blev gravid. Det var min “du er nu mor til tre”-gave til mig selv 🙂 Hun var selv en lille kraftig dame og hun brugte sig selv som eksempel på hvordan man kan skjule det man ikke bryder sig om. Hun havde fx meget smalle skuldre og en gedigen muffintop, men det så jeg ikke før hun tog de lag af der gemte det.

  2. Trine siger:

    Hvor har du fundet sådan en dame henne? Og lyder da lækkert med lidt nyt i klædeskabet 🙂

Skriv et svar

