Omrokering

Lige som jeg har plottet alle mine fredagsvagter ind i skemaet og fået nogenlunde styr på hverdagene sker der uforudsete sager på jobbet. En kollegas bil er afgået ved døden (RIP Punto-lyn) og min lille Aygo kommer på overarbejde. Skal fremover have ugentlig lukkevagt i en af filialerne og mine fredage ændres formodentlig. Men det gør ikke noget – for forandring fryder og jeg er helt vild med at være på de små biblioteker. Der er en helt anden stemning end på “hoved”-biblioteket. Folk er mere- ja jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det – taknemmelige? Bliver i hvert fald sjovt, også at få lov at arbejde med “voksne lånere” 🙂 Men der bliver godt nok mange timer om ugen, jeg er alle mulige andre steder end lige inde på pinden!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar