Trekantsområdet rundt

Ja sådan gik så min lørdag. Var med kolleger på inspirationstur på trekantsområdets biblioteker, for at få ideer til nyindretning af børneafdelingen. Der var en del vi var enige om, at “vi gjorde bedre” og et par her-og-nu ideer, samt langt ude dyre forslag som vi nok bare må drømme, om da de ikke går med gule murstensvægge… 🙂 Startede i Kolding, tog herefter til Middelfart og sluttede af i Fredericia, hvor Henriette gav lækker frokost. Vi fik samlet dagens indtryk, og jeg drog videre tilbage til Middelfart for at besøge Trine (håber jeg linker til den rigtige blog Trine 😉 Fik tøsesludret og lækker aftensmad. Kørte forbi de gamle til aftenskaffe og så på hovedet i seng da Barnaby var færdig. Nu hvor sommertiden er på plads, spekulerer jeg på om min veninde har fået det med sig når vi skal mødes til brunch her til formiddag… Den slags er altid spændende!!!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar