Filial-arbejde

Totalt hygsom filial.. stråtækt og med “duft af haw” Nina og jeg havde en god eftermiddag, der var ikke synderligt travlt, men vi havde god til til at sætte mig ind i sagerne derude, så føler mig nogenlunde rustet til fremover 🙂 Har ikke lavet en dyt i aften – har set TopModel og slappedaset. I dag har jeg så kontaktet www.oes.dk for at komme i gang med at tilbagebetale min SU-gæld. Egentlig skal jeg først starte til januar, men kan vist ligeså godt komme i gang. Må nok erkende at den ikke bare forsvinder af sig selv *suk* Hvor bliver den der kæmpe lotto-gevinst lige af!?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Filial-arbejde

  1. Alice M siger:

    Hej Hanne,
    Mht at betale SU gæld tilbage så kan du bare “Logge” ind på økonomistyrelsens hjemmeside (via borger DK) med digital signatur. Derinde kan du betale tilbage direkte med Dankort INDEN din officielle tilbagebetalingsperiode begynder. Altså ikke noget med fast afdrag, men bare når man har lyst og i de mængder man har lyst. Det brugte jeg, så da den officielle tilbage betalingskrav begyndte i januar, var gælden allerede halveret (den var nu heller ikke så stor). Det er smart – og helt uden oes blandes ind i det. 🙂

  2. Hanne siger:

    Hmm snedigt, men indberetter de det så til Skat eller skal jeg selv det? (Tak for tippet!)

  3. Alice M siger:

    Altså at ens rentefradrag bliver mindre? Jeg tror altså først de gør det når året er omme – altså indberetter mindre rentefradrag.

Skriv et svar

