Find selv på en overskrift

Bare lige en hverdagsberetning: skal rydde lidt op, til møde på museet ang. opgave, på arbejde, til pump og så skal jeg ellers læse til i morgen – ikke sindsygt spændende, men ikke desto mindre er det dagens dont 🙂

Var ude at løbe lidt i går, men det er sat lidt på stand-by (derfor al den pump 🙂 fordi jeg får ondt i min skinnebensmuskel af det. Skal lige have masseret det lidt og hvis det bliver værre må jeg jo til læge.. Christian nævnte en eller anden betændelse (seneskedehindebetændelse måske? men det troede jeg bare man fik i håndleddende?)?

Venter spændt på mit blad – har bestilt abbonnement på Iform – mest fordi man fik 2 numre + 1 løbejakke til 69,50 kr. Har tjekket jakken og den ligger på mellem 699,- og 899 så håber lidt den er et scoop! Så må jeg afmelde mig igen når jeg får jakken 🙂

Dette indlæg blev udgivet i hverdag, traening. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

