Uretfærdigt

  • at ligge under dynen og fryse når man samtidigt kan se ud af vinduet at der er strålende blå himmel og den skønneste solskin. (se – selv min weatherpixie håner mig!)
  • at der er et kæmpelager af kleenex balsam i brugsen.. mens jeg er lænket til sengen med verdens tørreste køkkenrulle
  • at vi i selvsamme øjeblik er løbet tør for youghurt og kun har knækbrød i skabet..
  • at jeg får ømme mavemuskler af at hoste – men ikke når jeg træner(???) (i det mindste bonus at man efter veloverstået sygdom har bikiniklar mave)
  • at jeg får bank i civilization – come on, jeg er syg giv mig lidt albuerum
  • at der forsat er en heftig produktion af snot når den tidligere nævnte tørre køkkenrulle er ved at slippe op
  • at Christian først kommer hjem om 5 timer..
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Uretfærdigt

  1. Oev oev oev – jeg sender dig en virtual snotklud; ubrugt!
    God bedring.

  2. Hanne siger:

    ..Tak – mest fordi den var ubrugt 😉

  3. Claus siger:

    God bedring lille søsser – det er godt, at det er i den virtuelle verden (CIV) du får bank. Tilpasningsevne er også påkrævet i dén verden, og det er nok ikke lige dét, man har mest af, når man er snottet godt til. :-=(
    Hvis jeg skal prøve at muntre dig lidt op, så tager det en uge at komme over en forkølelse – og det for årstiden gode vejr ser ud til at fortsætte ud over en uge 🙂

Skriv et svar

