Jobbe-lobbe rimer på shoppe-loppe..

Ih juni bliver en god shoppemåned 🙂 Er kæmpeglad for mit nye arbejde – de to jeg var dernede med i dag var vældig søde, og det var ikke så hårdt som jeg havde gruet for.. Skal mødes m min chef på torsdag, så hun kan få skattekort mv. Mand hvor bliver det rart at der kommer overskud på kontoen igen! Har lige været til projektmøde med Inger og Nicole og her om et par timer skal jeg mødes m Iben nede på skolen – vi skal have opdateret Bobcatsss-hjemmesiden (kan da godt lige linke til den hvis nogen, selvom jeg tvivler, skulle have lyst til at lure! Men vent med at gå derind til efter kl17 😉 før er den ikke opdateret nemlig) http://www2.db.dk/bobcatsss/  I aften tager Christian og jeg så til Randers, vi skal ned at aflevere hans mors bil som han har fikset 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar